Pozycjonowanie strony w Google - poznaj więcej szczegółów o tej usłudze.

Funkcjonują 3 popularne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W tym pozycjonowaniu kluczowe jest połączenie słowa kluczowego z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić z reguły:
– państwo (np. “kompozytor Polska”)
– miasto (“salon kosmetyczny Kraków”)
– dzielnicę (“sklep ogólnospożywczy Podgórze”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale zda egzamin w działaniach dla podmiotów lokalnych, które kierują swoje usługi tylko do klientów mieszkających w danym regionie. Ten sposób pozycjonowania jest stosowana także wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma nieduży budżet na promocję i nie może konkurować na frazy niezawierające dopasowania miejscowego, np. zamiast “restauracja hiszpańska“, to “restauracja hiszpańska Kraków”.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Dalszy rodzaj pozycjonowania to trafne i sprawdzone wyjście dla właścicieli firm dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Dzięki należytemu dobraniu fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z konkretna branżą, ale też stawki za reklamę w Google Adwords ulegną sporej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon to również znacznie mniejsza konkurencja. Istotne jest także to, że coraz powszechniejszy jest trend wpisywania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– golarka Braun Seria 5 srebrna,
– smartfon Huawei P20 biały,
– obuwie sportowe puma Ignite Limitles czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo ważne szczególnie dla sklepów działających w sieci. Za sprawą tego typu fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę produktów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną rolę przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak finały Pucharu Polski w piłce nożnej, Zielone Świątki lub Dzień Ojca. Ten rodzaj pozycjonowania jest wyjątkowo efektywny, jeśli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie odnaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześnie. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży gastronomicznej i turystycznej. Przeważnie powinno się zacząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed ważnym wydarzeniem, ażeby Google zdążyło zaindeksować nową albo zmodyfikowaną treść witryny.

Kontakt:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]