
Na www.youtube.com odnajdziesz odpowiedź na pytanie jak rozpoznać dobrą firmę SEO.
Kiedy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, żeby wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż współcześnie obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć rzetelną firmę SEO? Zalecamy kierować się wskazówkami specjalistów.
Google doradza, jak rozpoznać dobrą firmę SEO
Nie można negować, iż cały sektor usług SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i nieprzerwanie rozwija się właściwie tylko za sprawą Google. Mimo występowania licznych opcji, jak np. Baidu, Yahoo czy też DuckDuckGo, wciąż liczą się pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce być widocznym w sieci, musi pracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku usług, w których występuje silna konkurencja, zwykle nie jest to realne bez wsparcia specjalistów z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest nowością, i nakręciło krótki film o tym, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO.
Czym według Google wyróżnia się dobra agencja SEO?
Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło 10-letnim stażem, w kolejnych punktach naświetla, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele i kto jest jego najpoważniejszą konkurencją,
- umiejętność estymacji czasu i budżetu niezbędnego do zakończenia planowanych działań,
- zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- nieprzerwana kontrola stanu strony oraz okresową analizę jej statystyk,
- udzielenie witrynie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- dbałość o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na określone frazy.
Pracownica firmy Google wskazuje również, iż dobra firma SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, często dającą pierwsze rezultaty zwykle po kilku miesiącach działań.