Jeśli chcesz zlecić pozycjonowanie stron, kliknij tutaj.

Pozycjonowanie stron internetowych to wiele prac dążących do poprawienia widoczności stron w organicznych (a więc w bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w SERP, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie powinno prowadzić do zwiększenia konwersji firmy. Drugim atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności marki, produktu bądź usługi.

Algorytm Google wartościuje każdą witrynę www na podstawie mniej więcej dwustu różnorodnych wskaźników. Wynik tej diagnozy wpływa na to, na której pozycji strona czy jej podstrona pokaże się internaucie w SERP na konkretne słowo kluczowe. Za główne czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uważają np. prędkość ładowania, jakość contentu, a takżelinkowanie (zewnętrzne i wewnętrzne).

Wpisując w przeglądarkę Google jakąś frazę, internauta otrzymuje wykaz stron, których treść została uznana za najlepszą odpowiedź na powyższe hasło. Jakie strony pojawią się w SERP na najlepszych pozycjach? Głównie te, których zawartość jest odpowiednio nasycona trafnymi słowami kluczowymi. a przy tym niepowtarzalna. Na pozycje nie bez wpływu jest również prawidłowo zoptymalizowanie kodowanie, prędkość ładowania się strony (nie tylko w wersji na urządzeniach przenośnych, lecz i na komputerze), jak również różnorodność linków przychodzących do naszej strony.

Czy powinno się przekazać pozycjonowanie i optymalizację strony albo sklepu www firmie SEO?

Algorytm Google cyklicznie jest modyfikowany, wobec tego zaleca się zostawić pozycjonowanie i optymalizację sklepów oraz stron internetowych profesjonalistom. Dobrym wyborem będzie firma SEO mająca wieloletnią praktykę w tym zakresie. W takich firmach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, ale też kreatywnego pisania czy tworzenia stron. Zlecając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które także rozwiną firmę.

Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych w Google – usługa na miarę XXI w.

Pozycjonowanie to przede wszystkim usługa skierowana do administratorów stron, których zadaniem jest prezentacja i sprzedaż produktów czy usług przedsiębiorstwa. Prowadząc nawet niszowy biznes niemądrze jest współcześnie nie posiadać własnej strony firmowej lub ją utworzyć, lecz zaniechać jej pozycjonowanie. Konkurencja nie próżnuje w walce o pozyskanie kolejnych klientów. Według badań aż 97% klientów sprawdza online opinie o lokalnych usługach, co wyraźnie wskazuje do jak rozległej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu bądź strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w przeglądarce znacząco zwiększa szansę, że internauta skorzysta z naszych usług.

Kontakt:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]