Witryny internetowe

Strony o zdrowiu i urodzie – artykuły i ciekawostki, które mogą się przydać

W internecie można nadzwyczaj łatwo znaleźć informacje na dowolny temat. Internauci upodobali sobie szczególnie szukanie porad w Google odnośnie kwestii zdrowotnych, często nawet poprzedzając definitywną decyzję o konsultacji ze specjalistą dniami buszowania po sieci w celu własnoręcznego odnalezienia rozwiązania problemu. Jednak czy to dobry model korzystania z informacji publikowanych na stronach o zdrowym stylu życia? […]

PBN – co to jest i jak z niego korzystać?

By klient znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko mieć firmową stronę www, lecz także postarać się o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść strony oraz to czy regularnie pojawiają się na niej kolejne wyczerpujące i przydatne dla odbiorcy informacje. Lecz nie wolno też pomijać tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków […]

Odwirusowywanie WordPressa – o czyszczeniu infekcji WP

WordPress stał się w minionych latach tak modnym systemem zarządzania treścią, iż ilość witryn oraz sklepów działających z jego zastosowaniem liczy się w tej chwili w milionach. Częstotliwość stosowania tego CMS-a sprawia, że strony oparte na WordPressie są ulubionym celem ataków cyberprzestępców. W razie zainfekowania witryny malware, potrzebne jest czyszczenie zawirusowanego WordPressa. Komu powierzyć usuwanie […]

Skąd czerpać wiedzę o ciekawych atrakcjach turystycznych w Małopolsce?

Chociaż województwo małopolskie jest jednym z mniejszych w naszym kraju, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno przyjezdnym zza granicy, jak i z innych regionów kraju. Dzieje się tu wiele, dlatego nieraz trudno znaleźć coś dla siebie w setkach wiadomości o planowanych wydarzeniach sportowych bądź kulturalnych i godnych zobaczenia atrakcjach w Małopolsce. Znane i nieznane miejsca […]

Opieka techniczna WordPress – nie daj się zaskoczyć

WordPress, opracowany w głównej mierze jako platforma blogowa, ekspresowo stał się niezwykle często wykorzystywanym CMS-em. Z uwagi na to, że bez przeszkód można przyswoić sobie podstawy posługiwania się nim, a jednocześnie jest stosunkowo szybki, korzysta się z niego obecnie do projektowania sklepów e-commerce oraz złożonych stron firmowych. Aczkolwiek ten system zarządzania treścią bywa źródłem nieprzyjemnych […]

Zalety optymalizacji stron

Zapłaciłeś fortunę za firmową stronę internetową, a ona nie przyciąga kolejnych klientów? Jest doskonale zaprogramowana i posiada nowoczesne rozwiązania, jednak klientów wcale nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo Twoich starań? Prawdopodobnie powód tkwi w małej widoczności w sieci. Klienci zazwyczaj korzystają z wyszukiwarek – dobry biznesmen powinien więc zadbać o to, żeby […]

Błędy i ostrzeżenia w Google Search Console

Google Search Console to bezpłatne narzędzie, które jest wyjątkowo pomocne w diagnozowaniu problemów związanych z indeksacją stron. Przy jego użyciu możemy sprawdzić zarówno podstrony, które już znajdują się w wynikach wyszukiwania, jak i te, które jeszcze tam się nie pojawiły. Z GSC możemy również dowiedzieć się, dlaczego dany adres nie został jeszcze zindeksowany. Jak to […]

Zalety sklepów WooCommerce

Posiadasz firmę i pragniesz poszerzyć jej działania o sklep internetowy? Jeśli masz już stronę firmową na WordPress, ale także jeśli nie dysponujesz w ogóle stroną www i startujesz od podstaw, sklep na wtyczce WooCommerce jest wyśmienitym rozwiązaniem. Tworzenie sklepów WooCommerce – plusy tej wtyczki Z uwagi na to, jak szeroką popularnością mogą pochwalić się witryny […]

Dane strukturalne FAQ i Q&A – wdrożenie i zastosowanie

Jeśli na twojej stronie znajdują się listy pytań i odpowiedzi lub prowadzisz forum, na którym użytkownicy mogą udzielać odpowiedzi na zadawane pytania, warto zadbać o to, by opisać te informacje za pomocą danych strukturalnych. O tym, kiedy dokładnie powinno się je wdrażać oraz jakie mają zastosowanie, dowiesz się z tego artykułu. Dane strukturalne FAQ i […]

Co da Ci profesjonalne projektowanie stron internetowych?

Funkcjonalność witryn internetowych wynika przede wszystkim z ich wzornictwa. Tworząc witryny internetowe musimy nie tylko pamiętać o walorach wizualnych, ale również przyzwyczajeniach internautów – gdy poruszanie się po serwisie przysporzy im problemów, szybko przeniosą się na drugą stronę i wybiorą usługi konkurencji. Aby zatem strona dała nam oczekiwane zyski, warto zadbać o to, by była […]