Promocja marki z pomocą parasoli z nadrukiem

Gadżety reklamowe to efektywna metoda budowania pozytywnego wizerunku marki w oczach odbiorców indywidualnych oraz biznesowych kontrahentów. Wyjątkowo dobrze w tej funkcji spełniają się akcesoria, które wykorzystujemy co dnia – zwłaszcza, jeżeli okazują się istotnie pomocne. Dlatego też tak dużo firm promuje się przy pomocy kubków, kalkulatorów oraz długopisów. Wśród gadżetów promocyjnych coraz powszechniej zamawiane są parasole z nadrukiem – to przecież sprzęt, którego chętnie używa gros osób. Dodatkowo parasole wywołują pozytywne skojarzenia – w głównej mierze te związane z ochroną oraz bezpieczeństwem.

Parasole z logo – zalecane ośrodkom medycznym i ubezpieczycielom

Jak wzmiankowaliśmy powyżej, parasole asocjujemy zwłaszcza z ochroną przed deszczem i wynikającym z tego wrażeniem spokoju. Trudno o bardziej pozytywne zestawienie. Konsumenci czy też partnery, którzy zostaną obdarowani takim gadżetem, z pewnością docenią gest i wyrobią sobie pozytywne zdanie o reklamującym się podmiocie. Z tego powodu parasole z logo firmy szczególnie dobrze zdają egzamin w marketingu podmiotów, których podstawowym celem jest zagwarantowanie klientom ochrony w różnych sytuacjach. Owszem, z ich pomocą mogą promować się wszystkie marki, jednak polecane są one szczególnie agentom ubezpieczeniowym, instytucjom finansowym lub firmom świadczącym usługi medyczne.

Parasole reklamowe – jak dobrać najlepszy typ do promowania firmy?

Żeby klient czy kontrahent faktycznie był zadowolony z otrzymanego parasola, ten musi być bezawaryjny. Tym samym wybierając parasole z nadrukiem reklamowym warto wziąć pod uwagę głównie ich jakość oraz działanie. Z uwagi na swobodę ich przenoszenia, wyśmienitym wyborem są parasole teleskopowe, które bez problemów zmieszczą się nawet w niewielkiej torbie.