Działania marketingowe winny stanowić ważny element budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy jesteśmy usługodawcą, dystrybutorem czy wytwórcą. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na stworzenie i opłacanie swoich wydziałów ds. marketingu, jednak niewielkie firmy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze pomocy agencji marketingowych.
Agencja reklamowa – ekipa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja marketingowa to grupa twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami świetnie orientującymi się zarówno w sferze kampanii marketingowych w internecie (animacje i klipy viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (w tym DTP), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Młode firmy mogą zamówić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (obwoluty, wizytówki oraz papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, że zostanie ono poprawnie użyte podczas tworzenia materiałów promocyjnych – billboardów, kalendarzy, folderów bądź stoisk targowych. Agencja reklamowa pomoże również stworzyć ciekawe, unikalne teksty na stronę www firmy, a także opracuje strategię interakcji z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook czy Twitter.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są głównie do firm, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji często polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się promocją. Jeśli więc nie ma on wprawy w organizacji sympozjów, targów bądź spotkań z klientami wymagających przeważnie drobiazgowego planowania, takie zadania może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie harmonijnego i wykwalifikowanego zespołu pracowników – należy powierzyć jej organizację wyjazdu integracyjnego lub opracowanie planu szkoleń. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, należy jednak nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. Pozwala to na przekazanie wszelkich czynności promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – większy nadzór nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.
Kontakt:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]