Marketing

Jak sprawdzić widoczność i pozycję w Google?

Zastanawiasz się, w jaki sposób sprawdzić widoczność swojej strony internetowej w Google? Dowiedz się więcej na temat pozycji witryn w organicznych wynikach wyszukiwania i poznaj narzędzia, które pomogą Ci jeszcze skuteczniej pozycjonować swój serwis na wybrane frazy! Co to jest pozycja strony w wynikach organicznych Google? Wpisując w okno zapytania wyszukiwarki internetowej produkt, usługę lub […]

Wycena stron internetowych, czyli jak ocenić wartość witryny

Wycena stron internetowych to niezwykle istotny krok w procesie rozwoju witryny. Pozwala na zrozumienie jej rzeczywistej wartości. To istotne zarówno dla właścicieli stron, którzy chcą wiedzieć, ile ich inwestycja jest warta, jak i dla potencjalnych inwestorów lub nabywców, którzy poszukują atrakcyjnych okazji na rynku. Dokładna wycena uwzględnia takie czynniki, jak ruch na stronie, konwersje, potencjał […]

Jak stworzyć skuteczną reklamę dla małej firmy?

Masz małą firmę i zastanawiasz się, jak dotrzeć do większej ilości klientów? Sprawdź, jakie niedrogie i skuteczne działania marketingowe mogą okazać się przydatne w Twoim biznesie! Działania marketingowe w małej firmie: co zrobić, żeby były skuteczne? Niezależnie od tego, czy mowa o działaniach marketingowych w małej, średniej, czy dużej firmie – zawsze należy zacząć od […]

Jak pisać dobre teksty SEO?

Teksty SEO są niezwykle przydatne, można wykorzystać je na wiele sposobów. Najczęściej służą do budowania pozytywnego wizerunku, zwiększenia zainteresowania oferowanymi produktami i usługami. Mogą pełnić funkcję informacyjną i reklamową. Oczywiście jeśli artykuł SEO ma być skuteczny, to musi zostać odpowiednio napisany, stać się przyjazny dla czytelnika i robotów Google. Wartościowy kontent, unikalny i ciekawy ma […]

Najbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I

Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ na przykład chcesz zostać designer lub masz może własną firmę czy już działasz w branży, […]

Nawet 40 proc. internautów blokuje reklamy. W sieci jest więc coraz więcej content marketingu

Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat. […]

PBN – co to jest i jak z niego korzystać?

By klient znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko mieć firmową stronę www, lecz także postarać się o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść strony oraz to czy regularnie pojawiają się na niej kolejne wyczerpujące i przydatne dla odbiorcy informacje. Lecz nie wolno też pomijać tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków […]

Zalety optymalizacji stron

Zapłaciłeś fortunę za firmową stronę internetową, a ona nie przyciąga kolejnych klientów? Jest doskonale zaprogramowana i posiada nowoczesne rozwiązania, jednak klientów wcale nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo Twoich starań? Prawdopodobnie powód tkwi w małej widoczności w sieci. Klienci zazwyczaj korzystają z wyszukiwarek – dobry biznesmen powinien więc zadbać o to, żeby […]

Google Internetowe Rewolucje – jak wygląda kurs i czy warto z niego skorzystać?

Czy można zdobyć rzetelną wiedzę za darmo? Od czego zacząć, gdy chcesz poznać marketing internetowy? Wiedziałeś o tym, że Google stworzył w tym celu platformę edukacyjną? Przeczytaj, czy warto skorzystać z kursu Google Internetowe Rewolucje. Google Internetowe Rewolucje – czym są? Google Internetowe Rewolucje to materiały edukacyjne nt. marketingu internetowego, zebrane w formie darmowych kursów […]

Wirtualny spacer a promocja firmy w Mapach Google

Promocja firmy w Mapach Google to w dzisiejszych czasach ważny punkt reklamy marki w sieci. Z jej pomocą jesteśmy widoczni dla osób wyszukujących określonej usługi w danej lokalizacji i możemy w ten sposób zdobyć wielu klientów. Istnieje świetny sposób, żeby pośród sporej ilości podobnych przedsiębiorstw w naszej miejscowości zaznaczyć swoją obecność na Mapach Google i […]